Druga izdaja Snagazina, revije za boljši življenjski slog, je odličen primer, kako je lahko kombinacija etike in ekologije del uspešnega, ampak tudi represivnega poslovanja, ki si prisvaja vse od Marxa in Žižka (sicer nasprotnika ekološke gorečnosti) do pravice, upora in solidarnosti.
Komunala v oglaševalskem delu revije bralce izobražuje: etičen potrošnik kupuje manj, a dražje. Če je izdelek narejen iz trajnega, okoljsko in družbeno odgovornega materiala, ne smemo skopariti. Drugi del, ki bi se moral ''končati pri nas doma'', pa etiko kot odpustek in izbiro, ki si jo lahko privoščijo izključno premožnejši potrošniki, spremeni v občansko dolžnost in spodbujanje ovaduštva.
Nismo proti reciklaži in ločevanju odpadkov, ampak bi raje videli, da so za to delo dobro plačani smetarji. Vi res ''niste sanjači'', ampak jegulje. Mi pa sanjamo o mestu, kjer ljudje, ki si ne morejo kupiti srajce za 120 € ali motorja znamke BMW, za brskanje po kantah niso kaznovani.